:D

czwartek, 1 sierpnia 2013

12

...Zbuduję wokół siebie szczęśliwy świat. Znów marzę. Inaczej. Mocniej. Z większym trudem, ale marzę. Muszę marzyć, aby żyć, bo życie bez marzeń traci sens...


Nie załatwia się spraw wciąż się kłócąc, uciekając w świat prawd lub wciągając dym w płuco...

Może jest zbyt wcześnie albo zbyt późno, ale chcę ci powiedzieć, że cię kocham. Nie musisz mi wierzyć, to pewnie niedorzeczność, jedno z moich urojeń...


Żadna rzecz nie jest tylko tym, czym się wydaje, że jest. Żadne słowo. Czasami trzeba lat, żeby zrozumieć prawdziwe znaczenie jakiejś rzeczy, jakiegoś słowa, jakiegoś uczucia. Czasami lata też nie wystarczają..



Pewne sprawy bez względu na to, z której strony byśmy na nie patrzyli, są zawsze tak samo ważne dla wszystkich. MIŁOŚĆ jest jedną z nich...


Jeśli naprawdę Ci na kimś zależy, pozostawisz mu swobodę działania, choćby to działanie było nie po Twojej myśli. Jeśli naprawdę kogoś kochasz, pozwolisz, by złamał Ci serce.




Wiesz jakie to niesamowite uczucie, kiedy w jego oczach zapala się milion gwiazd, tylko dla Ciebie?!


Gdyby wszystko przepadło, a on jeden pozostał, to i ja istniałabym nadal. Ale gdyby wszystko zostało, a on zniknął wszechświat byłby dla mnie obcy i straszny, nie miałabym z nim po prostu nic wspólnego.




Chciałabym mieć Cię na wyłączność. Chłonąć Twój zapach, zapamiętywać wspólne chwile, topić się w Twoich oczach. Wiesz... - uwielbiam Cię, naprawdę! 




Uwielbiam, kiedy bierzesz moją dłoń w swoją i ściskasz mocno, bo wtedy czuję się dla Ciebie ważna. Uwielbiam się do Ciebie przytulać i czuć Twoje ciepło, które działa na mnie kojąco, jak nic innego na świecie. Uwielbiam, kiedy mnie całujesz, bo wtedy sięgam gwiazd i czuje się kimś wyjątkowym i niepowtarzalnym.Uwielbiam kiedy chowasz twarz w moich włosach, bo wydaje mi się wtedy, że to są dla Ciebie jedyne włosy na świecie. Uwielbiam, kiedy patrzysz mi prosto w oczy, wtedy wiem, że widzisz coś więcej niż tylko brązowe źrenice, że widzisz co we mnie jest. Uwielbiam jak śmiejesz się tak szczerze, bo wtedy moje serce rośnie wielkie, kiedy wie, że jesteś szczęśliwy, wtedy ja też automatycznie staję się szczęśliwa. I uwielbiam kiedy mówisz mi, że mnie kochasz, bo to czyni mnie najbogatszą i najpromienniejszą dziewczyną pod słońcem!


Takie momenty jak ten, budzą wspomnienia, budzą sen, budzą zmysł spowolnienia, przywołują tamten dzień, świat się zmienia, tak jak pragnienia zmienia chęć samospełnienia, oprócz zdjęć pozostały wspomnienia...


Nie mam najnowszych gadżetów, super popularnych przyjaciół i idealnego związku. Moi rodzice nie zarabiają milionów i nie są najwspanialsi na świecie, a mimo tego uśmiecham się i nie narzekam, wiesz dlaczego? Ludzie, których życie nie rozpieszcza, a daje im w kość potrafią się cieszyć małymi rzeczami. Nie wymagają zbyt dużo. starczy im najzwyczajniejszy uścisk od mamy, zwykły buziak od chłopaka, tania koszulka z przeceny, czy drink za trzy złote wypity, w towarzystwie przyjaciółek, by uśmiech nie schodził im z buźki.


Opowiem Ci kiedyś jak bardzo Cię pragnęłam. Jak przy każdym najkrótszym spotkaniu chciałam Cię mieć na własność. Jak każde słowo wypowiedziane z Twoich ust tkwiło przez długi czas w mojej podświadomości. Jak chciałam być najlepsza, doskonale dobra dla Ciebie. Opowiem Ci to wtedy, gdy serce nie będzie przyspieszało przy każdym spojrzeniu w Twoją stronę..



Łza spada z oka, na policzku błyszczy. Usta zamknięte, ty patrzysz i milczysz.




Dlaczego łatwiej jest powiedzieć 'u mnie wszystko w porządku' niż wyjaśniać, dlaczego najchętniej rozjebałbyś łeb o ścianę z porządnego rozbiegu ?! 



Ciężki charakter Wiem, mam z natury, ale chcę wierzyć w słońce, nie chcę już wierzyć w chmury.


Świat wyciera o Ciebie brudne ręce czujesz, zbliża się najgorsze chociaż liczysz na najlepsze.



...Wzięła swój pamiętnik i wyszła z domu. Gdy dotarła do celu nie zważając na towarzyszące jej ciemności, usiadła i zaczęła pisać >>Dziś mija dokładnie rok, gdy nie jesteśmy już razem a ja nadal nie mogę zapomnieć. To tutaj pierwszy raz się spotkaliśmy. Obiecaliśmy sobie, że każdą rocznice spędzimy właśnie w tym miejscu. Dziś jest to nasza pierwsza rocznica osobno. Jednak to nic, że nie jesteśmy już razem. Musiałam tu być. To w końcu nasz dzień.<< Odłożyła długopis i spojrzała w dal morza. Usłyszała kroki za sobą. Zamknęła oczy i starała się odizolować od otoczenia. Poczuła jego ręce na swoich ramionach, jego zapach i równomierny oddech. - Przyszłaś. - Ty także. - Nie musiała się odwracać, żeby wiedzieć, że się uśmiecha. - To w końcu nasz dzień. - Zaśmiała się w duchu i wstała z miejsca, zabierając swoje rzeczy. - Tutaj zaczęliśmy i tutaj chciałabym to zakończyć. Nas nie ma od dawna, więc skończmy z resztą. Zero wspólnych dni, zero wszystkiego, co dotyczy nas. Jesteś ty i jestem ja, rozumiesz?


Ja nie żałuję żadnej chwili i wiem, że te najgorsze nauczyły mnie najwięcej!



Wiedziałam tylko, że muszę żyć dalej, muszę być silna i muszę się uśmiechać bo nikogo nie obchodzi że posypał mi się świat...


Czasami marzę o tym, aby być bezgranicznie podłą suką bez uczuć żyjącą chwilą, bez patrzenia na konsekwencje. Wyznającą miłość, zakochującą się bez uczuć. Potrafiącą nie przywiązywać się do drugiego człowieka, nie na tyle, aby wiedzieć co oznacza, 'tęsknić'.


Prawdziwa miłość nie umiera. Bywa, że nadchodzi czas, kiedy czuje się, że każdy powinien pójść w swoją stronę. Przyznanie się do tego, przyzwolenie na to i dokonanie tego - to też jest miłość.





Niczego nie da się naprawić, wyjaśnić, wymienić. Naszych problemow nie rozwiąże już telefon. kolejny raz w ścianę uderzam pięścią. 


..Bo za każdym razem, gdy widzę zakochanego faceta, myślę o Tobie. I nieważne czy widzę go w filmie, na zdjęciu, czy na żywo. wtedy przed moimi oczami pojawiasz się Ty. Uwielbiam jak tak na mnie patrzysz...


Świętowałam zakończenie gimnazjum, gdy do klubu wszedł On ze swoimi kumplami. Starałam się nie zwracać na Niego uwagi. Żeby zapomnieć o Jego obecności zaczęłam pić coraz więcej. Spora grupa ludzi siedziała przy naszym stoliku i wspólnie się wygłupialiśmy. Ktoś przyniósł jakąś grę na picie, która cholernie mocno nas wciągnęła. Już nieźle podrobiona weszłam na parkiet, dołączył do mnie jakiś koleś. Czułam Jego ręce na swoim tyłku, Jego usta na mojej szyi, czułam jakby próbował zedrzeć ze mnie ubranie. Ale nie zaprzeczałam, było mi z tym dobrze - bawiłam się w najlepsze. Alkohol w mojej głowie buzował coraz bardziej, zaczęłam kleić się do typa i pozwalać mu na więcej. Nagle ktoś podszedł, odsunął Nas od siebie, uderzył gościa w ryj i wyciągnął mnie na zewnątrz.
- Nigdy więcej nie pozwolę żeby ktoś taki dotykał to, co dla mnie najcenniejsze. - powiedział On, po czym biorąc mnie na ręce zaniósł do swojego domu
.




Trochę mnie pokochaj i trochę mnie polub. przypomnij mi ile jestem warta, przypomnij jaka potrafię być fantastyczna. udowodnij, że nadal umiem zatrzymywać ludzi. przypomnij to wszystko, co o sobie zapomniałam. wystarczy, żebyś bywał i żebym nie musiała nic mówić, żebyś po prostu wiedział jak się ze mną obchodzi.

Każde spotkanie,każda chwila, każde słowo jest dla mnie najwspanialsze. Jesteś wszystkim o czym kiedykolwiek marzyłam. Ty mi w moim życiu wystarczysz. Mam Ciebie - mam wszystko. Wiem, że mam w Tobie oparcie. Jesteś jedyny, wysłuchasz wszystkich moich problemów, zawsze doradzisz, pocieszysz. Wiem, że nie poradziłabym sobie bez Ciebie... Uwielbiam się z Tobą śmiać, rozmawiać... Uwielbiam jak mnie całujesz, dotykasz.. Kocham Cię za to, że jesteś zwyczajny, że jesteś sobą. Jesteś wszystkim czego potrzebuje, że nie zmieniasz się z biegiem czasu, nie ma nikogo takiego jak Ty. Dla mnie, jesteś jedynym takim mężczyzną, jedynym w swoim rodzaju, niesamowitym, jesteś Mój... Jesteś mężczyzną, którego mogę kochać jak mocno zechcę.




Nie musiała rozumieć sensu życia, wystarczyło spotkać kogoś, kto go zna. A potem zasnąć w jego ramionach jak dziecko, które wie, że ktoś silniejszy od niego chroni je przed wszelkim złem i niebezpieczeństwami..






Komentujcie noo :) 

Jeżeli bierzecie opisy z mojego bloga np na gg to piszcie :D
Dziękuję za wszystkie wyświetlenia i  komentarze.Mam nadzieje ze będzie ich więcej :* Jesteście Kochani . ♥♥♥




1 komentarz: