:D

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

19

PAMIĘTAJCIE O POPRZEDNIM POŚCIE  
4 KOMENTARZE = NASTĘPNA CZĘŚĆ OPOWIADANIA MAM JUŻ JA NAPISANA TYLKO CZEKAM NA KOMENTARZE OD WAS  PRZEPRASZAM ALE MUSZE JAKOŚ WYMUSIĆ OD WAS TE KOMENTARZE BO WCALE  NIE KOMENTUJECIE A TO JEST DLA MNIE WAŻNE  WIEC STRASZNIE PROSZĘ A NAWET BŁAGAM NA KOLANACH KOMENTUJCIE  TO DLA WAS TYLKO CHWILA A DLA MNIE COŚ WIELKIEGO PONIEWAŻ WIEM ZE MÓJ BLOG WAM SIĘ PODOBA. JEJ  ALE SIĘ ROZPISAŁAM. 




najgorsze co mogłam zrobić,
to było zrobienie sobie nadziei na cokolwiek.




..I NIE LICZY SIĘ TO, CO JA CZUJĘ.WAŻNE, ŻE TY SIĘ ŚWIETNIE BAWIŁEŚ.



Są gesty, które doceniamy dopiero wtedy, 
gdy kończą się bezpowrotnie.






A TERAZ NIE ZOSTAŁO MI NIC,
POZA WSPOMNIENIAMI.



CHCĘ MIEĆ Z TOBĄ,
JAK NAJWIĘCEJ WSPOMNIEŃ.


to co było między nami nie wróci,
nie kochasz mnie ? nie musisz.



Było fajnie przez chwilę,
depresyjnie przez długie miesiące.




Przerastają mnie myśli, 
że kiedyś mi Ciebie zabraknie.



Czekam, tęsknię, 
i Ty o tym wiesz.




W dzisiejszych czasach, jeżeli ktoś daje ci hasło na swojego Facebooka,
to znaczy, że ufa ci bezgranicznie.



kiedy ktoś odchodzi to nie po to ,
abyśmy za nim szli .





Każda kobieta ma chociaż jedną osobę,
o której myśli absolutnie każdego dnia.



Teraz zrobię wszystko, 
abyś żałował, 
zero granic kotku.


a my? cały czas się znamy,
lecz to już nie to.



Jestem ciekawa, 
co on o mnie mówi, 
co myśli i co czuje.




Teraz jesteś po prostu kimś,
kogo kiedyś znałam




za ile skończy się Twoje 'na zawsze' ?




Pytasz czy żałuję? Żałować można zjedzenia czekolady
w drugim tygodniu diety. A ja? Ja kurwa nie mogę tego przeboleć.



Pojawiłeś się znowu?
Fajnie. Dawno nie płakałam..








stwórzmy razem swój 
własny zbieg okoliczności.




Nie jestem zazdrosna . Boli mnie tylko fakt ,
że inna może Cię mieć - A ja nie.





bo ona tak bardzo chciała,
żeby coś napisał. cokolwiek.


Napisz proszę, 
bo to czekanie mnie wykończy



I bądź tu obojętna,
gdy On jest dla Ciebie wszystkim..


za późno. 
już nie musisz o mnie walczyć. 



PAMIĘTAJCIE KOMENTUJCIE 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz