:D

piątek, 9 sierpnia 2013

15

Dla Ciebie potrafię się uśmiechać

nawet gdy jest źle.





Nie warto starać się zatrzymywać przy sobie ludzi, przebaczając im każdy błąd,
spędzać z nimi czas i każdego dnia obdarzać większym zaufaniem.
Oni później i tak dokopią Ci tak mocno, że stracisz wiarę w innych..




To nie jest tak, że mi już nie zależy. Mogę sprawiać takie wrażenie, że jestem silna, że sobie bez Ciebie daję radę bez żadnego problemu, ale uwierz, że tak naprawdę znów chciałabym poczuć smak Twoich ust, przypomnieć sobie jak pachniesz, dostawać sms'y z treścią 'dobranoc', spędzać z Tobą każdy dzień, rozmawiać z Tobą o wszystkim, o czym nikt inny nie wie, być blisko Ciebie. Teraz tylko tego potrzebuję. Zapomniałam co to znaczy być 
szczęśliwą.




To z Twojego wyboru udajemy,
że już się nie znamy.



Jedno spojrzenie wystarczy żeby wiedzieć o co biega.
I im człowiek jest starszy tym więcej w ludziach dostrzega.
To dar, czy na tym polega właśnie przeznaczenie.
Człowiek pozna człowieka - wystarczy jedno spojrzenie.




Dziewczyno. Wiem, że zaboli, prawda boli, uświadomienie sobie jej jest koszmarne, ale tak trzeba. Nie ma, że jest nieśmiały, że zajęty, że po prostu nigdy nie pisze pierwszy, bo nie lubi. NIE MA. Jak komuś zależy to zawsze się stara, choćby w minimalnym stopniu. Jak mu zależy to zrobi wszystko żebyś o nim nie zapomniała. Przyjmij to do wiadomości i przestań czekać jeśli on nie czeka na Ciebie. Kurewsko bolesne, nie? Ale tak właśnie trzeba. Nie możesz stać w miejscu, musisz iść do przodu, otrzeć łzy, podnieść głowę i choćbyś miała potykać się na każdym kroku : IDŹ. Pokaż, że jesteś więcej warta niż wszystkie dziewczyny,które on mógł kiedykolwiek poznać, pokaż szacunek do samej siebie. Sięgaj po marzenia, a nie po kolejną chusteczkę.


I dziękuje za ten uśmiech który powstaje dzięki Tobie.!




Ty zawsze przy mnie i za mną w ogień,
nie jeden w imię tej przyjaźni stał się Twoim wrogiem.


Któregoś dnia może mnie nie być, po prostu załóż.
Przypomnisz mnie sobie, ale nie czuj żalu, życie się będzie toczyć i tak pomału.
Wytrzesz z łez oczy, mnie nie żałuj.




Nie szukaj jej. Nie dzwoń do niej. Nie pisz. I żyj tak jakby nie istniała. Nie potrafisz?
To najwyższy czas kolego ruszyć tyłek. Wziąć sprawy w swoje ręce i zawalczyć o nią,
a nie czekać na kolejny cud.



Potrafię wybaczyć błąd jeśli
Ty potrafisz się do niego przyznać.


Te dni dały tlen moim płucom.
Dziś oboje wiemy, że te dni już nie wrócą.



Za Ciebie kochanie, jesteś na pierwszym miejscu,
Za co? Dobrze wiesz, za nadanie życiu sensu.



Szanuj ją, bo jest jedną z tych,
których nie może mieć każdy.


"Panie przodem" - czyli: Daj mi przez chwilę popatrzeć na Twoją dupe.




-Nie brakuje Ci rozmów ze mną ?
Nie brakuje Ci wkurzania mnie ?
Nie brakuje Ci mojego uśmiechu ?
Nie brakuje Ci mówienia mi każdej głupoty, która wydarzyła się w Twoim życiu ?
Nie brakuje Ci moich smsów na dobranoc ? Nie brakuje Ci mnie ?





Zawsze będę tęsknić za tym,czego nie było, a być mogło...




Wyglądają jak ciasteczka , 
smakują jak ciasteczka ,
ale to tylko frajerzy.




Z bólem odpisywałam Ci na każdą kolejną wiadomość .
Zakochiwałam się , pomimo tego jak się przed tym broniłam.




OD NOWA TO JA MOGĘ MALOWAĆ PAZNOKCIE,
A NIE ZACZYNAĆ ŻYCIE .




                                        



No i kochaj mnie bez granic,
tak po prostu tylko za nic .




Idę drogą, którą miałam iść razem z tobą .





wszystko jest dobrze ,prócz tego ,
że cholernie mi Ciebie brakuje .



I należysz do mnie,
choć to nie kwestia posiadania.
.



Wiesz czego pragnę?
Chce w końcu o Tobie zapomnieć.
Mam dosyć wspomnień.





Odezwał się własnie wtedy gdy,
przekonałam samą siebie że życie bez niego istnieje



KOMENTUJCIE PROSZĘ  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz