:D

czwartek, 22 sierpnia 2013

20

 Ludzie mówią sobie zbyt dużo kłamstw.

Doceniaj wszystko co masz.Nie wiesz kiedy możesz to stracić.

Czasami chciałabym być bogata, mieć wszystko czego zapragniesz,mieć tuziny przyjaciół.

Wszyscy mi mówią ze jestem dziwna, głupia i naiwna. Co ja na to poradzie ze jestem inna?


Czasem nie wiesz kiedy mnie ranisz.Nie wiesz ze przez twoje głupie  słowa płaczę do poduszki przez cala noc. Nie wiesz ze przez ciebie czuje się inna.


Zastanawiam się co ja takiego ci zrobiłam ze mnie tak nienawidzisz? Za co ty mnie tak ranisz?


Nie chce tam wracać. Nie chce. Mam dość obgadywania mnie za plecami.Mam dość gapiących się ludzi na to jak jestem ubrana,jak wyglądam. Mam dość śmiania się ze mnie.

Czasem ludzie ranią siebie na wzajem nie wiedząc o tym.


Może i jestem inna ale przynajmniej jestem sobą. Nie udaje kogoś kim nie jestem. Jeżeli ci to nie pasuje to twój problem.  Ja nie będę się zmieniać dla ciebie.Bo wiem ze kiedyś się ode mnie odwrócisz.

Nawet jeśli to ma potrwać  wieki to i tak się ode mnie kiedyś odwrócisz.Tak po prostu bez wyjaśnienia.



Hej :* Tu macie kilka  postów  napisanych przeze mnie.Mam nadzieje ze się wam będą podobać . A co do tamtego opowiadania napisałam już 2 rozdział ale widzę ze wam się nie podobało wiec raczej go nie dodam . Ale jeśli ktoś  chce to piszcie w komentarzu to dodam .
Chciałam wam bardzo podziękować za tyle wyświetleń i za wszystkie komentarze :*
Bardzo was bym prosiła o komentowanie bo wtedy wiem ze wam się podoba mój blog i posty. A i przepraszam ze taki krotki ten post ale nie przyszło mi do głowy więcej pomysłów :D 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz