:D

środa, 31 lipca 2013

10

Proszę, nie przerywaj mi,
gdy Cię ignoruję.



Przyjaźń nie polega tylko na tworzeniu wspomnień,
ale wspominanie ich po latach, miesiącach, dniach, godzinach.
Jak nudne byłoby moje życie bez przyjaciół? Baaaardzo nudne.
Dziękuję Wam, że Was mam.




Bo to jest tak,że nie zawsze jest po Twojej myśli,
wtedy rozumiesz tych co na życiu źle wyszli.


To zabawne jak z czasem
Zmieniają się nam powody do szczęścia.



Mówią, że będzie dobrze,
bo to nie ich problem.



Ufam wszystkim ludziom,
lecz każdemu tylko raz.


Wiem, że nawet po długim czasie, wcale nie będziesz mi tak obojętny jak każdemu się wydaje, wiem że widząc Cię emocje wrócą, wiem że kiedy na dole ekranu pojawi się wiadomość z twoim imieniem, ciśnienie ewidentnie mi podskocz.



Wystarczy jeden gest i jedno słowo za dużo,
żeby stracić to, co budowało się tak długo.




Zawsze będziesz mógł do mnie wrócić,
ale pamiętaj, wtedy nie będzie już tak łatwo.



Za niektórych ludzi jesteśmy gotowi oddać życie,
bo wiemy, że nasze życie bez nich i tak nie miało by sensu.



Niektórzy ludzie pojawiają się w Twoim życiu , by dać Ci lekcję ,
a niektórzy po tą właśnie lekcję przyjdą do Ciebie.






Zadziwiające ile wspomnień
nosi w sobie zapach wieczornego powietrza.



Tamte wspomnienia spala nam czas jak feniks ,
dużo czasu minęło, każdy z nas się zmienił.



Ludzie zawodzą pomimo szczerych chęci,
niektóre chwile chcę wymazać z pamięci.


Niektóre rzeczy i miejsca nie będą już nigdy takie same.
Zabrakło w nich osób, które nadawały im wyjątkowego znaczenia.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz