:D

sobota, 27 lipca 2013

5

Mimo, że te wspomnienia bolą,
nie chciałabym ich zapomnieć.
w jakiś sposób są miłe.


To takie niesamowite, że jedno słowo może zmienić wszystko. Może coś zacząć lub coś skończyć.


Nie sztuką jest istnieć.Sztuką jest wytrwać.



Zawsze jest trochę prawdy w każdym: żartowałem.
Trochę wiedzy w: nie wiem.
Trochę emocji w słowach: nic mnie to nie obchodzi
i trochę bólu w każdym: u mnie w porządku.



Mówiłeś, że byłam dla ciebie ważna, ale widać nie najważniejsza.


 
Nikt ani nic nie zastąpi Ciebie .


Uwielbiam podnosić na niego wzrok
i mieć nadzieję, że tego nie zauważa.


Najchętniej milczałabym, ale milczenie nie jest żadnym rozwiązaniem, milczenie nie wyjaśnia nic.


Nie mam przed tobą tajemnic,
po prostu są rzeczy o które nie pytałeś.


Twoje "kiedyś" może w jednej chwili
zmienić się w moje "za późno".



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz