:D

poniedziałek, 29 lipca 2013

7

Nie złoszczę się na ludzi,
których interesuje moje życie prywatne,
ja im współczuje że nie mają swojego.




By trafić do nieba przeszliśmy 
razem przez piekło.




Ten co ma najmniej,
da ci najwięcej
 

Kiedy ktoś odchodzi to nie po to ,
abyśmy za nim szli .




Czasami nie chodzi o to aby zmieniło się na lepsze. najczęściej chodzi o to aby zmieniło się na cokolwiek.

Kocham tą chwilę, kiedy czuję,
że moje problemy już gdzieś odpływają
i wszystko zaczyna się dobrze układać.



Niewiele rzeczy tak bardzo
oszukuje jak wspomnienia.

Milczenie to przyjaciel, który nigdy nie zdradza.

Za krótkim "nieważne" kryje się wszystko.


Każda kobieta ma chociaż jedną osobę,
o której myśli absolutnie każdego dnia.


Rozłąka sprawia, że serce kocha bardziej.

może szczęśliwe zakończenie dopiero nadejdzie...

                                                     Znałam Go tak krótko, 
                                           a w Jego ramionach czułam się 
                                          bezpieczniej niż kiedykolwiek.

Jeszcze Cię kocham ,
ale to nie moja wina.



Zazdroszczę Ci ,
że umiesz być tak obojętny.




              Całe moje życie 
           przy Tobie i dla Ciebie 


Najbardziej ranią
te najprostsze gesty.


Między ludźmi zdarzają się różne rzeczy.
Ale najważniejsze to wyjaśnić, wybaczyć i żyć dalej.

 Milczenie jest najcięższą bronią.



Niewiele rzeczy pamiętam,
chociaż jeszcze i tak za dużo.

                                                                     Zapomnisz, że jestem. 
                                                                      Pamiętaj, że byłam..

Nie dbasz, tracisz, nie odzyskasz nigdy.

Kochać łatwo powiedzieć ,
ale trudniej dotrzymać słowa .

            I bądź tu obojętna, 
           gdy On jest dla Ciebie wszystkim..



'Tęsknię za Twoim uśmiechem,
ale za swoim jeszcze bardziej.'

Cisza bez jakichkolwiek wyjaśnień. 
Siła, której już dawno nie mam.
Życie, które w moich oczach dobiega już końca.



I przychodzi taki moment,
w którym należy sobie zadać pytanie
:Zapomnieć ? ,czy starać się dalej ?


Jest jedna zasada: zajętych się nie tyka ..


Nie wiesz jakie to uczucie, 
toczyć bitwę o przegrane sprawy.



Czekam na jutro , które pomoże wszystko zmienić .
Czekam na chwile ulgi od ciągłej bitwy, o marzenia.
Czekam na normalność.


                                           Przyjdź zanim wszystko minie.



Po co mi serce,
skoro Twoje dla mnie nie bije.

                                                          Napisz proszę, 
                                        bo to czekanie mnie wykończy.


Pokaż mi, że jesteś inny.
Wart walki.



Chcę żebyś raz na zawsze 
zabrał każde wspomnienie, i zniknął.


Powinniśmy cieszyć się chwilą ,
póki trwa , a nie martwić , że kiedyś przeminie.


Udawajmy, że nie ma Cię dla nikogo, oprócz mnie..
 

KOMENTUJCIE NOOO !!


1 komentarz: