:D

sobota, 27 lipca 2013

6

Ciekawe czy ty też czasami czekasz,
żebym do Ciebie napisała...



Jeśli czujesz, że straciłaś coś,
co nigdy nie było Twoją własnością,
to znaczy że kochałaś.



Często w naszym życiu pojawia się konieczność
zorganizowania jakiegoś `zbiegu okoliczności`.




Szczęście czasami się wyczerpuje.



Otóż, nie będę płakać, bo rozmaże mi się makijaż,
nie będę tęsknić, bo stracę chęć życia, usiądę powspominam, jak piękne były początki.



Idź dumnie przed siebie, życie to twoja scena.
I pierdol farmazony, które słyszysz na swój temat .




Został tylko sentyment ? wspomnienie?dla mnie to bardzo dużo, dla Ciebie niewiele. 


Marzymy o ideałach,
a zakochujemy się w idiotach.



Nie powiem Ci "dobranoc", nie napiszę "miłych snów".
życzę Ci bezsennej nocy, żebyś miał czas o mnie myśleć.



Uciekałam przed miłością 
aż nagle wpadłam na niego.


Prawdziwe historie miłosne nie mają szczęśliwego zakończenia,
one nigdy się nie kończą.




Jak widzicie zmieniłam wygląd postów jak wam się podoba? Lepiej niż wcześniej ?  KOMENTUJCIE 

1 komentarz: