:D

środa, 26 czerwca 2013

I nigdy nie mów, że kochasz tylko po
to, żeby kogoś pocieszyć.Nigdy nie
mów o wspólnych nocach, skoro wiesz,
że jednak nie chcesz.Nigdy nie
zostawiaj pijanego, skoro wiesz, że sam
pijesz.Nigdy nie mów, że Cię nie ma,
lecz po prostu powiedz, że nie chcesz
rozmawiać.Nigdy nie mów, że wszystko
Ci się we mnie podoba, jeśli nie
podoba Ci się nic.Nigdy nie mów, że
jestem jedyna, wyjątkowa, skoro wiesz,
że to gówno prawda.Nigdy nie całuj,
jeśli wiesz, że to dla Ciebie nic nie
znaczy,bo dla kogoś może to oznaczać
bardzo dużo.Nigdy nie mów
"zapomnij", skoro wiesz, że i tak tego
nie zrobię,bo nie chcę i nie
potrafię.Nigdy nie mów, że to nie jest
takie trudne,jeśli wiesz, że dla mnie to
najtrudniejsza rzecz jaka kiedykolwiek
zrobiłam.Nigdy nie chciej wracać do
starych czasów, skoro wiesz, że
niedługo zostawisz, złamiesz serce i
powiesz "spierdalaj". Proszę Cię, nie
kłam. Czy wymagam za wiele.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz