:D

piątek, 28 czerwca 2013

Zranił Cię ktoś .?
- Niee , dlaczego w ogóle pytasz.?
- To czemu płakałaś.?
- Nie płakałam..
- Ale Twoje tęczówki są mokre i do tego się rozmazałaś.!
- Wydaje Ci się ..
- Kochasz Go jeszcze .?
- Kogo ?
- Nie udawaj.!
- Nie udaje.! .. Przecież już zapomniałam jak wygląda .. Już nie pamiętam, że ma zajebiste brązowe oczy z tą magiczną i wiecznie śmiejącą się iskierką, że ma duże usta, ciemne włosy, które zawsze stawia na żel, z 1.80, że ma jasną karnacje, i tak wyjebanie się ubiera .! Wiesz on maa swój styl .? Ale ja już o tym, o Nim zapomniałam .. I On mnie przecież wgl  nie zranił, tylko najzwyczajniej w świecie odszedł, przecież mógł ! I ja wcale przez niego nie płacze.





1 komentarz:

  1. Opisy prawdziwe ! ;) Fajnie! Nie mam pojęcia czy piszesz je sama ale są genialne ;))

    OdpowiedzUsuń