:D

środa, 26 czerwca 2013

Już nawet nie rozmawiamy, nie wiem co się z nami stało. Odkąd jestem inna, smutniejsza, ty zniknęłaś, już do mnie nie mówisz, nie doradzasz. Zupełnie jak gdybyś umarła, ale przecież żyjesz, czuję cię. Czasem słyszę twój płacz, nie chcesz mi go pokazać, nie chcesz, żebym wiedziała, że istniejesz. Dlaczego taka jesteś? Nie kochasz mnie? Przecież zawsze cierpiałyśmy razem, razem się śmiałyśmy, wszystko robiłyśmy razem. Co się z nami stało? To moja wina?Proszę, powiedz, jeśli robię coś nie tak. Chciałabym, żebyś znów ze mną była, tak jak kiedyś. Nie uciekaj już, wróć do mnie, poprawię się, obiecuję. Będę najlepsza i już nie będę nas krzywdzić, ani mnie, ani ciebie. Tylko wróć, błagam. Gdzie się podziewasz moja duszo, jestem bez ciebie taka zła.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz