:D

poniedziałek, 25 listopada 2013

27


Ludzi nie obchodzi co czujesz ważne,ze wiedza co oni czują.


Czasem chcemy coś powiedzieć,zrobić lecz boimy się,ze nas wyśmieją.


Walcz teraz o to na czym ci zależy, potem możesz żałować.
Jedna chwila, jedno spojrzenie, jeden pocałunek, wspomnienie na jedno całe życie.

Czasem mówimy, ze chcemy umrzeć. Mówimy , ze mamy dość. Mamy dość problemów ,mamy wrażenie, ze każdy ma nas w dupie.Tak naprawdę to tylko  nasze myśli.

Teraz jest jeszcze gorzej. Teraz gdy tylko o tym myślę,znowu chce wziasc żyletkę i zacząć się ciąć. Nie obchodzi mnie to ze się krzywdzę,wtedy po prostu chodź na moment przestaje to tak bolec. 

Ludzie myślą,ze głupimi słowami "głupia,brzydka,gruba" nie ranią nas. Nie wiedza o tym,ze gdy przychodzimy do domu nie chcemy już żyć. Zastanawiamy się co im zrobiliśmy,zastanawiamy się dlaczego oni nas aż tak nienawidzą.

______________________________________________________
Hej miski :* Przepraszam,ze taki krotki post i ze strasznie długo nie dodawałam nic ale nie mam czasu,muszę się uczyć. Wiem ze już parę razy wam obiecywałam ze będę dodawać posty częściej ale po prostu nie dam rady.Mam nadzieje,ze post wam się spodoba. Pisaliście kiedyś ,żebym dodała jakieś opisy z codzienności,są właśnie w tym poście. Nie wszystkie ale niektóre są.Mam nadzieje, ze wam się spodoba i proszę zostawiajcie chodzisz jeden komentarz bo wtedy wiem,ze prowadzenia bloga ma sens.  

1 komentarz: