:D

środa, 29 maja 2013

Od pewnego czasu .. męczy mnie jedno pytanie. Czym jest przyjaźń ? Dla mnie przyjaciel to taka osoba, która gdy jest źle wesprze, pomorze. Nie musi mnie do końca zrozumieć, ważne, żeby był obok , posłuchał bo tego od pewnego czasu szukam. Zrozumienia i wsparcia. To osoba przy której, jestem sobą. Bez żadnej maski ..Fakt w tym, że jestem osobą która oczekuje dużo od ludzi.Pewnie dlatego, że nie raz cierpiałam przez "przyjaciół". Nie raz płakałam, i myślałam o tym co było. Problem w tym, że dalej to robię.
Żyję przeszłością. Nie umiem skupić się na tym co jest teraz. Na szkole, na rodzinie.
Blizny na mojej ręce przypominają mi co zrobiłam, kogo zraniłam i kto zranił mnie. To boli, cholernie mocno .To , że uśmiecham się nie znaczy że jestem szczęśliwa.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz