:D

wtorek, 4 lutego 2014

31

Tylko nie zaniedbuj jej, nie oceniaj zbyt pochopnie. Ty nie trać z oczu jej. Ty bądź. Ty chroń.



A gdy będzie źle, nie puść mnie..


Pierdol to wszystko i kurwa nie żałuj!


Ważne jest to co będzie jutro, nie to co było wczoraj.




Tylko bądź. W każdy dzień i każdą noc.



I nigdy nie każ mi wybierać, bo jeszcze wybiorę źle.








Czasem trochę tęsknię. W sumie to często, w sumie to bardzo.



Wieczorem, gdy kładziesz się spać, zamykasz oczy i marzysz, marzysz jak bezbronne dziecko.



Obdaruj mnie miłością, jak nigdy dotąd, ponieważ ostatnimi dniami pragnąłem jej jeszcze bardziej.



Może na każdego faceta przypada określona liczba łez i wyczerpał mi się limit?



Myślę, że można się wściekać tak naprawdę tylko na tych, których się kocha.



Moja miłość jest jak świeczka.....

bo jeśli o mnie zapomnisz to spalę ci dom.

Młodość masz jedną, nie zmarnuj jej...



Nie powstrzymasz mnie, jeśli zdecyduje zakończyć swoje życie.



Chce znów uwierzyć, że warto walczyć o jutro, że jeszcze trzeba żyć...

Lubię deszcz, bo w deszczu nikt nie zobaczy moich łez..


Nie lubię wspominać,
nie lubię tęsknić,
nie lubię myśleć o tym co było i porównywać tego z tym co jest,
a mimo wszystko bardzo często to robię.



Mieć skrzydła i odlecieć tam, gdzie nie ma łez, cierpienia i smutku...


Wszyscy myślą ,
że jest dobrze.
I niech tak zostanie.
Nie lubię martwić ludzi.
Szczególnie tych na których mi zależy.
Przecież poradzę sobie sama. Jakoś.



Godzinami szukała pretekstu by dopisać gwiazdkę przy dwukropku.



Najgorsze są chwilę,gdy leżę na łóżku, z słuchawkami w uszach, uświadamiam sobie, że do niczego nie dążę, że nie mam nikogo, komu by mnie brakowało, że tak naprawdę nie mam nic.



Tak trudno być wesołym, gdy po policzkach ciekną łzy..



Zapomnij o tym co było, nie myśl o tym co będzie, żyj tym co jest



Nie mam siły na nic... 
Już nawet nie mam siły udawać, że jest dobrze...



Teraz, zostały te wspomnienia i łzy. I trzeba żyć kurwa,
przed nami jeszcze tyle dni.




Stay Strong 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz