:D

sobota, 22 czerwca 2013

Obiecaj mi, że mnie nigdy nie okłamiesz, że mnie nie zdradzisz, wiem, że na świecie są różne pokusy, ale ja powinnam być ta największą, że będziesz mnie chronił, nawet przed deszczem, że zatroszczysz się o mnie, jak małe dziecko troszczy się o swojego pierwszego misia, że będę przy Tobie szczęśliwa, jak małe dziecko cieszące się pierwszą znalezioną czterolistną koniczynką, że powiem Ci szczerze - `Kocham Cię` że będę dla Ciebie najważniejsza, że nie będziesz stawiać mi żadnych warunków, że nie karzesz wybierać pomiędzy Tobą a przyjaciółkami czy kolegami, że będziesz tolerować moje `humorki ` - jestem tylko dziewczyną, prawda? że nie będziesz mi obiecywał czegoś, czego nie możesz spełnić. Słowa to nie wszystko, życie mnie nauczyło, już nie wierze w same słowa. Możesz mi to obiecać?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz